Esteu aquí: Inici → Serveis de la Seu electrònica → Tràmits FUE → Tràmit
Catàleg de Tràmits
Llegenda de símbols
Tipus de tràmits
  • Tràmit informatiuTràmit informatiu
  • Tràmit sense certificatTràmit sense certificat
  • Tràmit amb certificatTràmit amb certificat
Opcions
  • ImpresosImpresos
  • PagamentPagament

Catàleg de Tràmits

17 Sol.licitud informe compatibilitat urbanística

(IOP 1328.02) Per adjuntar-lo a la tramitació d'una autorització o d'una llicència ambiental.


Tramitar amb certificat




Informació

Més informació sobre informe de compatibilitat urbanística (ICU) en aquest enllaç.

TRÀMIT PREVI RECOMANABLE

Consultar al departament d’Activitats per informar-se sobre la classificació ambiental de l’activitat.

COM ES FA EL TRÀMIT?

* Presencialment o per correu postal a l’OAC, només per persones físiques. L’imprès el trobareu al peu d’aquesta pàgina.
 
* Electrònicament amb idCAT mòbil / certificat digital, tant per persones físiques com jurídiques.

PREU

107,91€ Per informe de compatibilitat urbanística

El pagament de la taxa és en règim d’autoliquidació. Per tant, s’emetrà l’autoliquidació en el moment de presentar la sol·licitud en el registre d’entrada.

NORMATIVA

* Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.   
* Decret 135/1999, reglament de desenvolupament de la LIIA.
*Ordenança municipal reguladora del règim d’intervenció administrativa de les activitats i instal·lacions OMIAI.
* Ordenança fiscal núm. 9, reguladora de la taxa d’obertura per llicència d’establiments, llicència ambiental i comunicació prèvia.



Termini resolució

1 mes.

En el cas que no s’hagi lliurat en el termini indicat, qui sol·licita l’autorització ambiental ho pot justificar amb una còpia de la sol·licitud de l’informe urbanístic i de la documentació presentada a l’ajuntament amb constància de la data de presentació, per a continuar la tramitació de l’expedient.



Documentació

* Sol·licitud informe compatibilitat urbanística.
* Plànol d’emplaçament.
* Memòria descriptiva de l’activitat.
* Fitxa amb les dades dels serveis públics que necessiti l’activitat.
* Plànols en format Autocad.

Per a la presentació telemàtica de documentació complementària a un expedient en tràmit, seguiu el següent enllaç:

APORTAR DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA



Documents



Tramitar amb certificat

logo

Ajuntament de Cambrils
Plaça de l'Ajuntament 4, 43850 Cambrils (Tarragona)
Tel. 977 794 579 | Nif. P4303800I

Seu Electrònica

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

JSESSIONID

Cookie generada per mantenir la sessió activa. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

cb-enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • _ga  S'utilitza per distingir als usuaris. Expira als 2 anys.
  • _gid  S'utilitza per distingir als usuaris. Expira al cap d'un dia.
  • _gat  S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira després d'1 minut.
  • AMP_TOKEN  S'utilitza per poder recuperar un ID de client del servei d'IDs de client de AMP. Expira entre 30 segons i 1 any
  • _gac_  Inclou informació de la campanya relativa a l'usuari. Expira als 90 dies.
Cookies de Tercers
No s'utilitzen cookies de tercers